بهترین وکیل حقوقی

وکیل حقوقی

دعاوی حقوقی به آن دسته از دعاوی گفته می‌شود که جرم و مجازات در آن‌ها موضوعیت ندارد و در دادگاه‌های حقوقی بررسی می‌شوند. با این وصف دادیاب این آمادگی را دارد که برای پرونده مورد نظر شما وکیل حقوقی متخصص معرفی کند تا دغدغه‌های شما نسبت به دفاع از حقوقتان به نحو احسن برطرف شود. قبل از سپردن پرونده خود به وکیل، می توانید با وکلای دادیاب مشاوره حقوقی تلفنی داشته باشید تا بتوانید بهترین انتخاب را انجام دهید.

وکالت خانواده | وکیل خانواده
خدمات وکالتی دعاوی اجاره
خدمات وکالتی امور حسبی
وکیل ملکی
سایر دعاوی
وکالت دعاوی قراردادی
خدمات وکالتی اسناد تجاری
خدمات وکالتی مالکیت فکری و رقابت

در یک دسته بندی کلی پرونده های قضایی به دو دسته تقسیم می‌شوند که یک دسته آن در رابطه با حقوق افراد بوده و دعاوی حقوقی نام گرفته و دسته دیگر در خصوص جرایم و مجازات ها می باشد و بر این اساس مراجع قضایی مرتبط با آن نیز متفاوت خواهند بود. در پرونده ها یا خدمات حقوقی شورای حل اختلاف، دادگاه بدوی، دادگاه تجدیدنظر و دیوان عالی کشور مراجع ذی صلاحی هستند که حسب مورد از ابتدا تا انتها در فرایند رسیدگی به یک پرونده حقوقی درگیر خواهند بود. در پرونده های حقوقی عنوان دادخواست مطرح می شود و خبری از شکایت و شکوائیه نخواهد بود. در پرونده های حقوقی عنوان دعوی موضوعیت خواهد داشت. در پرونده های حقوقی قاضی حضور دارد و و در برخی موارد نیز نماینده دادستان ممکن است حضور داشته باشند. وکالت در کشور ما به صورت عام مطرح است و وکلا منع قانونی در پذیرش وکالت پرونده ها نخواهند داشت اما به مرور و با افزایش تجربیات برمی‌گزینند تا غالب حجم فعالیت خود را به حوزه های مشخصی اختصاص دهند. اینجاست که وکالت حقوقی موضوعیت پیدا می کند و شهروندان را بر آن می دارد تا به دنبال افرادی متخصص به عنوان وکیل دعاوی حقوقی باشند.

ویژگی های بهترین وکیل حقوقی چیست؟

بهترین وکیل حقوقی فردی است که علاوه بر داشتن مهارت و دانش کافی در ارتباط با دعوایی که مطرح شده است از ویژگی ها و خصایص اخلاقی از جمله صداقت، جسارت، شجاعت، احترام، صبر، سلامت اخلاق، بلند نظری و صفاتی این چنینی برخوردار بوده و علاوه بر آن تجربه و تخصص لازم در امور دعاوی حقوقی را داشته باشد که شاید بتوان گفت شناخت و تسلط نسبت به آیین دادرسی مدنی و استراتژی های مختلف دفاع از مهمترین آن ها می باشد، این که وکیل بداند در چه زمانی دعوی تقابل مطرح کند، کجا جلب ثالث کند یا به فردی بگوید که ورود ثالث نماید، چه مدارکی را ارائه نماید و مواردی از این قبیل نیز حائز اهمیت خواهد بود. به عکس نظر عده کثیری از مردم، شاید موفقیت یا عدم توفیق در پرونده های پیشین را نتوان به عنوان معیار مناسبی برای سنجش عیار وکلا در نظر گرفت چرا که بسیاری از پرونده ها به علت اشتباهات فاحش موکلین یا عدم وجود هر گونه مستنداتی، محکوم به شکست باشند و موکلین صرفاً با کور سوی امید به سراغ وکلا رفته اند و وکیل حقوقی محترم نیز تمام تلاش و همت خود را به کار بسته است لکن نهایتاً به دلیل موارد مذکور، حاصل پرونده چیزی جز شکست نبوده باشد.

حق‌الوکاله و هزینه وکیل دعاوی حقوقی چقدر است؟

بر اساس تعرفه مرتبط با این موضوع که توسط قوه محترم قضائیه تعیین شده است، نحوه و میزان تعیین حق الوکاله مشخص شده است و طرفین عقد وکالت نمی توانند کمتر از تعرفه قانونی را با یکدیگر توافق کنند که در این صورت قانون حق الوکاله را به میزان حداقل تعرفه در نظر خواهد گرفت. وکلا بسته به سابقه، میزان تحصیلات، تخصص، تجربه و معیارهایی از این قبیل حق‌الوکاله‌های متفاوتی را در نظر خواهند گرفت که این مبالغ به صورت شفاف در سامانه دادیاب درج شده است و شما می توانید با رجوع به قسمت وکالت پرونده شما و انتخاب عنوان پرونده خود از قسمت خدمات حقوقی، از حق‌الوکاله‌های مختلف آنان اطلاع حاصل نمایید.

آیا همه حوزه های حقوقی، نیاز به وکیل حقوقی متخصص و مجرب دارد؟

بسیاری از پرونده های قضایی هم نیاز به حضور وکیل نداشته و ممکن است با پیگیری توسط خود شهروندان یا با راهنمایی و مشاوره یک وکیل به نتیجه مطلوب برسد اما برخی از پرونده ها نیز به واقع نیازمند تخصص، دانش، دقت و تجربه حقوقی و شناخت کافی نسبت به قوانین شکلی و ماهوی است و بدون حضور وکیل در این قبیل پرونده ها، اغلب نتیجه مورد نظر حاصل نخواهد شد.

چگونه وکیل حقوقی در تهران و شهرستان ها را از سامانه دادیاب انتخاب نماییم؟

در این بخش برای انتخاب وکیل حقوقی متخصص می توانید روی هر کدام از بخش های ارائه شده در بالا کلیک نمایید و بعد از انتخاب موضوع مورد نظر و مرحله پرونده خود در دادگاه، در بخش وکلای حقوقی ارائه شده با مقایسه قیمت و همچنین مشاهده پروفایل وکیل و بررسی سوابق کاری و تحصیلی وکلا، بهترین وکیل خود را انتخاب نمایید و با خیال راحت پرونده حقوقی خود را به وکیل متخصص این سامانه بسپارید.

ذکر این نکته نیز خالی از لطف نیست که بسیاری از خدمات حقوقی که افراد اصرار دارند از طریق محاکم ذی صلاح حل و فصل نمایند، در حالی که تعداد قابل توجهی از آن ها قابلیت حل و فصل از طریق سازش و میانجیگری را داشته و نیازی به طرح در دادگاه و افزایش تعداد پرونده های قضایی ندارد.

بهترین وکیل در شهر اسلامشهر

برای من شما و هر انسان دیگری احتمال ایجاد شدن دعاوی حقوقی وجود دارد. حل پرونده های قانونی در دادگاه چه کوچک و چه بزرگ به طول می انجامد و برای به سرانجام رسیدن آن ها به قوانین و مقررات و تبصره های بسیار زیادی نیاز است که همه ما به آن ها واقف نیستیم و نمی دانیم که چگونه آن ها را عنوان کنیم یا از کجا استخراج نماییم.همان طور که می دانید وجود وکیلان در دنیای امروز بسیار مهم و ضروری است. زیرا حل پرونده های قانونی در دادگاه چه کوچک و چه بزرگ به طول می انجامد و برای به سرانجام رسیدن آن ها به قوانین و مقررات و تبصره های بسیار زیادی نیاز است که همه ما به آن ها واقف نیستیم و نمی دانید که چگونه آن ها را عنوان کنیم یا از کجا استخراج نماییم. اما وکیلان به همه این قوانین و مقررات و تبصره ها تسلط دارند و هر زمان که لازم باشد می ‌توانند از آن ها استفاده کنند. بنابراین می ‌توان فهمید که نتیجه دادگاه وابسته به انتخاب وکیل پایه یک دادگستری است بنابراین بهتر است اگر در اسلامشهر زندگی می کنید به دنبال بهترین وکیل در اسلامشهر باشید. در این صورت نتیجه دادگاه به نفع شما تمام خواهد شد. از این ‌رو توجه شما را برای اطلاعات بیش تر به ادامه مطلب جلب می کنیم.

مشاوره حقوقی

تنظیم دادخواست و شکواییه

تنظیم لوایح حقوقی

قبول وکالت در انواع موارد

گروه وکلای دادورزان صلح و سازش با رویکردی متفاوت پنج سال در اسلامشهر فعالیت مستمر داشته است.

آدرس : اسلامشهر – ابتدا خیابان شهید یوسف داداشی

وکیل مواد مخدر

متاسفانه در کشور ایران و در شهر اسلامشهر میزان مصرف مواد مخدر و قاچاق مواد مخدر به شدت افزایش یافته است و به طبع پرونده های جدیدی مربوط به مواد مخدر در دادگا های اسلامشهر ثبت شده است. پرونده های مواد مخدر در دادگاه انقلاب هر استان بررسی می شود. چون این پرونده ها از اهمیت بسیار بالایی برخوردار هستند در دادگاه انقلاب بررسی می شوند. وکیل مواد مخدر گروه وکلای دادورزان صلح و سازش در پرونده های مربوط به مواد مخدر در اسلامشهر پنج سال سابقه فعالیت دارد.

وکیل پایه یک دادگستری در اسلامشهر

وکیلی که بتواند به جایگاه پایه یک دادگستری برسد قطعاً تلاش بسیار زیادی نموده زیرا دست یافتن به چنین جایگاهی ساده نیست و علاوه بر تحصیل در رشته حقوق بهترین دانشگاه باید تجربه و آزمون و آموزش های مختلف ببیند تا بتواند به این جایگاه دست یابد. گذشته از این موضوع وکیل دادگستری در اسلامشهر در زمینه های مختلفی فعالیت می کند. زیاد تجربه و تخصص و سابقه خود را به پرونده ‌های زیادی گذرانده است. از این رو شما برای حل انواع پرونده های خود باید به وکیل متخصص در اسلامشهر مراجعه نمایید. وکیلان متخصص در اسلامشهر در موارد زیر فعالیت می کنند:

  • وکیل خانواده در اسلامشهر
  • وکیل طلاق در اسلامشهر
  • وکیل مواد مخدر در اسلامشهر
  • وکیل ملکی در اسلامشهر
  • وکیل کیفری در اسلامشهر

وکیل خانواده تمامی پرونده های حقوقی خانواده را مدیریت می کند. افراد در صورت وجود عدم تمایل به ادامه زندگی مشترک به دنبال وکیل طلاق بروند و با رضایت کامل از هم جدا شوند. در زمینه مواد مخدر وکیل سعی می کند که مجازات مو کلش در کم ترین حد ممکن صادر شود. البته که حل و فصل پرونده های کیفری و ملکی هم با توجه و تمرکز وکیل می تواند به بهترین نحو ممکن به نتیجه برسد.

وکیل ملکی در اسلامشهر

به آن دسته از دعاوی حقوقی و کیفری که به نوعی موضوع آنها املاک است، دعاوی ملکی گفته می‌شود. بسیاری از دعاوی مطرح شده در شعب مختلف دادگستری مربوط به دعاوی ملکی می باشند. این نوع دعاوی علی الاصول در محل وقوع ملک مطرح می شوند. دعاوی ملکی یک نوع دعاوی مالی می باشند، که اگر در این. علوی شکست بخورید، ضرر های مالی زیادی برایتان ایجاد می شود بهترین راه کمک گرفتن از وکیل ملکی است.

وکیل کیفری در اسلامشهر

شکایت کیفری به نوعی از شکایت اطلاق می شود که بر خلاف شخصی که ارتکاب به عمل خلاف قانون نموده تنظیم شده و قانون وی را مجرم دانسته و برای فرد مجرم مجازات در نظر گرفته است. شما برای شکایت کیفری یا دفاع از خود در برابر شکایت کیفری به دانش و علم زیادی نیاز دارید تا بتوانید از حق و حقوق خود دفاع کنید. میتوانید با  وکیل کیفری با ما در  تماس بگیرید.

وکیل اسلامشهروکیل حقوقی

بهترین وکیل اسلامشهرتنظیم دادخواست محدوده اسلامشهرتنظیم قراردادهای تجاری محدوده اسلامشهردفتر وکالت محدوده اسلامشهرقبول وکالت دعاوی جهیزیه محدوده اسلامشهرقبول وکالت دعاوی حقوقی محدوده اسلامشهرقبول وکالت دعاوی سفته محدوده اسلامشهرقبول وکالت دعاوی طلاق محدوده اسلامشهرقبول وکالت محدوده اسلامشهروکیل اسلامشهروکیل ثبتی اسلامشهروکیل حقوقی اسلامشهروکیل خانم در اسلامشهروکیل خانواده اسلامشهروکیل کیفری اسلامشهروکیل ملکی اسلامشهر

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *